ضرب المثل های طنز ایران وجهان درباره زن وازدواج:

ضرب المثل های طنز ایران وجهان درباره زن وازدواج:

ضرب المثل های طنز ایران وجهان درباره زن وازدواج:

ایرانی:

1.زن نداری غم نداری 2.پیچ دهان زن هرزاست 3.زن هفتاد مکرو حیله دارد که یکی ازآن ها گریه است.

آفریقایی:

1.زن زیبا خواهر مردان بسیاری است 2.عاجزترین موجودات مرداست در برابر عشق زن.

آلمانی:

دختر زیبا جهیزیه اش را در صورتش حم می کند.

استونی:

زن زیبا بهشت چشم و دوزخ روح وبرزخ جیب است.

انگلیسی:

1.زبان،آخرین چیزی است که در زن می میمیرد2.زن زشت درد دل است و زن زیبا درد سر.

ایتالیایی:

خنده ی زن گریه ی کیف پول مرد است.

آمریکایی:

1.دهان زن تعطیل بردار نیست 2.زن وهندونه شناختنی نیستند.

ژاپنی:

زبان زن شمشیری است که هرگز زنگ نمی زند.

چک:

اگر زن جوان باشدوشوهر پیر،بچه دار شدن حتمی است ولی اگر زن پیر باشد وشوهر جوان،کتک خوردن حتمی است.

نروژی:

1.زن قبل از عروسی می گرید ومرد بعد از عروسی 2.شیطان زن را بلعیدولی از هضمش عاجز شد.

گرجستانی :

اسلحه ی زنفاشک اوست.

اسکتلندی:

پسرم،پسرمن است تا زمانی که زن نگرفته ولی دخترم تمام عمر؛دختر من است.

مدیر وبلاگ:

1.زن برای مردمانند کروات است که هم مرد رازیبا می کند وهم حلقوم او را فشار می دهد.

2.دخترها هیچ چیز نمی خواهند جز یک شوهر خوب وهمین که آن را یافتند همه چیز می خواهند.

3.طلا را با آتش،زن را با طلا ومرد رابا زن امتحان می کنند.

4.زن موجودی است که با آن وبی آن نمی شود زندگی کرد.

5.تعریف ریاضی از زن:زن مساوی است با جمع بلایای لطیف به توان انواع ناراحتی های ظریف

6.عقیده جالب یک زن:خوشحالم که مرد نیستم چون درآن صورت مجبور بودم که با یک زن ازدواج کنم.

پیام مدیر وبلاگ:

البته من خیلی خیلی از خانم ها معذرت میخوام این مطالب صرفا طنزگونه وبیشتر برای خنده ی مخاطبین نوشته شده من به واقع ارادت خاصی به همه ی خانم ها و همچنین آقایان دارم.

 




:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: ضربالمثل , طنز ,
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
نویسنده : جوادمعینی فر
تاریخ : چهار شنبه 23 آذر 1390
مطالب مرتبط با این پست